Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-05-09 11:26:11  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 233877

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste904635
user_idpuste876896
fobject_idpuste233877
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste7218
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-09 11:26:11  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 233878

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste904636
user_idpuste876896
fobject_idpuste233878
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste7218
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-09 11:26:11  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 233880

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste904637
user_idpuste876896
fobject_idpuste233880
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste7218
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-09 11:26:11  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 233882

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste904638
user_idpuste876896
fobject_idpuste233882
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste7218
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-09 11:26:11  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 233884

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste904639
user_idpuste876896
fobject_idpuste233884
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste7218
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-09 11:26:11  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 233886

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste904640
user_idpuste876896
fobject_idpuste233886
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste7218
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-09 11:26:11  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 236499

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste904641
user_idpuste876896
fobject_idpuste236499
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste7218
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-09 11:26:11  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 238968

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste904642
user_idpuste876896
fobject_idpuste238968
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste7218
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-09 11:26:11  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 241570

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste904643
user_idpuste876896
fobject_idpuste241570
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste7218
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-04-12 12:47:40  dorotam_dzp dorotam_dzp

Utworzono zamówienie publiczne 7218 o nazwie 'Dostawy w roku 2017 siana, słomy i ziaren zbóż'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste7218
namepusteDostawy w roku 2017 siana, słomy i ziaren zbóż
contracttype_idpuste1
contractmode_idpuste1
deadlinepuste2017-04-20
publishfrompuste2017-04-12
publishtopuste2017-06-30
txtpuste

Opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 : ziarna zbóż:

1

jęczmień

kg

3600

2

kukurydza

kg

11450

3

owies

kg

13900

4

pszenica

kg

3100

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Ziarno zbóż musi być zdrowe, niepołamane, dojrzałe o swoistym zapachu, właściwej barwie, wolne od porażenia pleśniami czy szkodnikami, wolne od szkodników, nie zgniłe, bezgrzybów,  bez śladów odchodów gryzoni, bez  zanieczyszczeń  ziemią.

Wilgotność nie więcej niż 14,00%. Opakowania nie więcej niż 50 kg.

Zawartość zanieczyszczeń ogółem nie więcej niż 4%, w tym zanieczyszczeń nieużytecznych nie więcej niż 2%.

Materiały wykorzystane wewnątrz opakowań muszą być nowe, czyste i odpowiedniej jakości, tak aby uniknąć jakiegokolwiek wewnętrznego lub zewnętrznego uszkodzenia produktu. W przypadku dostarczania towaru  w folii, worki foliowe powinny być perforowane.

Opakowania muszą być wolne od wszelkich ciał obcych typu: sznurki, wióry, trawy, ziemia itp.

Jakość dostarczonego towaru objęta będzie stałym nadzorem ze strony zamawiającego. Nie spełnienie wymogów jakościowych lub ilościowych może spowodować nie przyjęcie części lub całości danej dostawy.             

Częstotliwość dostaw : nie częściej niż 1 razw miesiącu, w terminach i ilościach  uzgodnionych z Zamawiającym.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu w obrębie pakietu nr 1 wynikającej ze stanu ilościowego zwierząt, stanu zdrowia lub stanu fizjologicznego zwierząt, zaleceń dietetycznych lekarza weterynarii itp. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwiększoną ilość danego asortymentu w cenie jak  w umowie.

W przypadku zakwestionowania dostawy z uwagi na nieodpowiednią ilość lub jakość towaru, Wykonawca zobowiązany jest wymienić zakwestionowaną partię towaru na wolną od wad jakościowych lub uzupełnić braki ilościowe w terminie do 48 godzin, na własny koszt.

Dostawy odbywać się będą transportem wykonawcy, w godzinach pracy Magazynu zamawiającego  tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 13.00.

Poszczególne dostawy będą następować w terminie do 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania w oparciu o zamówienia z Magazynu zamawiającego składane telefonicznie, e-mailem lub zgłaszane w inny nie budzący wątpliwości sposób.

 

Pakiet nr 2: siano i słoma

 

1

siano łąkowe ( zawartość białka ogólnego w suchej masie powyżej 10% )

tona

150

2

słoma jęczmienna

tona

14

3

słoma owsiana

tona

21

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Siano łąkowe ( zawartość białka ogólnego w suchej masie powyżej 10% ) w balotach  trwalewiązanych; waga max. 20kg, nie może być  zgniłe, spleśniałe, brudne, stęchłe, porażone grzybami,  ze śladami odchodów gryzoni, z  zanieczyszczeniami  ziemią, zamulone, zapylone. Baloty suche w całej objętości, wilgotność nie przekraczająca 15%.
Skład botaniczny:  mieszanka traw  (kostrzewa łąkowa, tymotka łąkowa, kupkówka pospolita, wyczyniec łąkowy, rajgras wyniosły, wiechlina łąkowa, życica trwała i kostrzewa czerwona), roślin motylkowatych (koniczyna łąkowa, koniczyna szwedzka i koniczyna biała, lucerna mieszańcowa )   i ziół (mniszek lekarski, babka lancetowata, krwawnik pospolity, szałwia łąkowa i inne),
Siano zbierane z łąk położonych z dala od ciągów komunikacyjnych,  koszone tuż przed kwitnieniem lub na początku kwitnienia, nieprzerośnięte, pozbawione obcych zapachów, zanieczyszczeń typu : gleba, słoma, kamienie, kurz, drewno, śmieci ,  odpowiednio wysuszone;

- ocena organoleptyczna: barwa : zielona, duży udział liści, zapach specyficzny dla siana (dominuje woń KUMARYNY)

Niedopuszczalne wady :

- stwierdzenie w ocenie organoleptycznej siana jednej lub wielu z następujących cech towaru: twarde zdrewniałe łodygi, kolor żółty lub brązowy, wyługowanie deszczami, stęchłe, zapleśniałe (występowanie zarodników i zapachu pleśni).

Słoma w balotach wiązanych 10 -15 kg ,  nie może być spleśniała, brudna,stęchła, porażona grzybami, ze śladami odchodów gryzoni, z zanieczyszczeniami ziemią, zapylona. Baloty suche w całej objętości, wilgotność nie przekraczająca 12%.
Niedopuszczalna obecność zanieczyszczeń (gleba, kamienie, kurz, drewno, śmieci)  i roślin szkodliwych.

Częstotliwość dostaw siana i słomy: nie częściej niż 1 raz w miesiącu, w terminach i ilościach  uzgodnionych z Zamawiającym, przy czym dostawy ze zbiorów tegorocznych,   w sezonie wegetacyjnym: do 3-ch razy tygodniowo.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu w obrębie pakietu  wynikającej ze stanu ilościowego zwierząt, stanu zdrowia lub stanu fizjologicznego zwierząt, zaleceń dietetycznych lekarza weterynarii itp. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwiększoną ilość danego asortymentu w cenie jak   w umowie.

Rozładunek poszczególnych partii dostarczonego towaru odbywać się będzie siłami Wykonawcy  w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.

Rozładunek obejmuje rozładunek balotów z samochodu lub przyczepy na podesty przy strychach budynków ZOO, rozładunek balotów na balkony budynku stodoły oraz rozładunek balotów z samochodu lub przyczepy na podłoże przy budynkach ZOO  w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.

Dowóz towaru musi się odbywać samochodami o takich wymiarach, które pozwolą na manewrowanie na alejkach, z których najwęższa ma 3 m. Dodatkowym utrudnieniem jest konieczność dojazdu do poszczególnych budynków, co wiąże się  z koniecznością skrętu samochodem o 90o  na wąskich alejkach. Ze względu na fakt, iż są to alejki parkowe dopuszczalna ładowność samochodu i/lub samochodu z przyczepą nie może przekroczyć 8t.

 

Pakiet nr 3:  Siano z lucerny

1

siano z lucerny

tona

15

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Siano z lucerny  w balotach  trwale wiązanych; waga 10-12  kg, wielkość balotu średnio                65x 52x42 cm.  Baloty suche w całej objętości, wilgotność nie przekraczająca 15%. 
Siano zbierane z łąk położonych z dala od ciągów komunikacyjnych,  koszone tuż przed kwitnieniem lub na początku kwitnienia, nieprzerośnięte, pozbawione obcych zapachów, zanieczyszczeń typu : gleba, słoma, kamienie, kurz, drewno, śmieci ,  odpowiednio wysuszone.

Niedopuszczalne wady :

- stwierdzenie w ocenie organoleptycznej siana jednej lub wielu z następujących cech towaru: twarde zdrewniałe łodygi, kolor żółty lub brązowy, wyługowanie deszczami, stęchłe, zapleśniałe (występowanie zarodników i zapachu pleśni).

Obecność zanieczyszczeń (gleba, słoma, kamienie, kurz, drewno, śmieci)  i roślin szkodliwych.

Częstotliwość dostaw siana i słomy: nie częściej niż 1 raz w miesiącu, w terminach i ilościach  uzgodnionych z Zamawiającym, przy czym dostawy ze zbiorów tegorocznych, w sezonie wegetacyjnym: do 3-ch razy tygodniowo.

Dotyczy pakietów 2 i 3:

Jakość dostarczonego towaru objęta będzie stałym nadzorem ze strony zamawiającego. Nie spełnienie wymogów jakościowych lub ilościowych może spowodować nie przyjęcie części lub całości danej dostawy.

 

Zamawiający corocznie poddaje badaniu próbki siana z poszczególnych dostaw. Badania laboratoryjne  wykonywane są w Katedrze Żywienia Zwierząt Uniwersytetu Rolniczego                  w Krakowie.    

Rozładunek poszczególnych partii dostarczonego towaru odbywać się będzie siłami wykonawcy  w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego.

Rozładunek obejmuje rozładunek balotów z samochodu lub przyczepy na podesty przy strychach budynków ZOO, rozładunek balotów na balkony budynku stodoły oraz rozładunek balotów z samochodu lub przyczepy na podłoże przy budynkach ZOO  w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.

Dowóz towaru musi się odbywać samochodami o takich wymiarach, które pozwolą na manewrowanie na alejkach, z których najwęższa ma 3 m. Dodatkowym utrudnieniem jest konieczność dojazdu do poszczególnych budynków, co wiąże się  z koniecznością skrętu samochodem o 90o  na wąskich alejkach. Ze względu na fakt, iż są to alejki parkowe dopuszczalna ładowność samochodu i/lub samochodu z przyczepą nie może przekroczyć 8t.

W przypadku zakwestionowania dostawy z uwagi na nieodpowiednią ilość lub jakość towaru, Wykonawca zobowiązany będzie wymienić zakwestionowaną partię towaru na wolną od wad jakościowych lub uzupełnić braki ilościowe w terminie do 48 godzin, na własny koszt.

Dostawy odbywać się będą transportem wykonawcy, w godzinach pracy Magazynu zamawiającego  tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 13.00.

Poszczególne dostawy będą następować w terminie do 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania w oparciu o zamówienia z Magazynu zamawiającego składane telefonicznie, e-mailem lub zgłaszane w inny nie budzący wątpliwości sposób.

 

user_idpuste876896
resource_idpuste107
language_idpuste1
deadlinetimepuste
2017-04-12 12:49:12  dorotam_dzp dorotam_dzp
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-04-20 14:39:47  dorotam_dzp dorotam_dzp
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-04-27 12:23:57  dorotam_dzp dorotam_dzp
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-05-09 11:26:11  dorotam_dzp dorotam_dzp
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-07-01 01:01:42 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2017-07-01 01:01:42 

Pole publishto zmieniło wartość z '2017-06-30' na '2017-07-01'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2017-06-302017-07-01

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..