Wersje

12
Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-05-04 09:55:42  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 222572

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste898307
user_idpuste876896
fobject_idpuste222572
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6847
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-04 09:55:42  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 222574

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste898308
user_idpuste876896
fobject_idpuste222574
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6847
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-04 09:55:42  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 222575

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste898309
user_idpuste876896
fobject_idpuste222575
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6847
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-04 09:55:42  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 222577

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste898310
user_idpuste876896
fobject_idpuste222577
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6847
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-04 09:55:42  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 222578

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste898311
user_idpuste876896
fobject_idpuste222578
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6847
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-04 09:55:42  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 222579

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste898312
user_idpuste876896
fobject_idpuste222579
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6847
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-04 09:55:42  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 222580

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste898313
user_idpuste876896
fobject_idpuste222580
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6847
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-04 09:55:42  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 226059

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste898314
user_idpuste876896
fobject_idpuste226059
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6847
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-04 09:55:42  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 227410

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste898315
user_idpuste876896
fobject_idpuste227410
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6847
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-04 09:55:42  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 233910

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste898316
user_idpuste876896
fobject_idpuste233910
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6847
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-05-04 09:55:42  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 240233

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste898317
user_idpuste876896
fobject_idpuste240233
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6847
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-03-08 13:23:16  Agnieszka Sarga

Utworzono zamówienie publiczne 6847 o nazwie 'Remont budynku AFRYKA oraz budynku jeleniowatych - danieli.'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6847
namepusteRemont budynku AFRYKA oraz budynku jeleniowatych - danieli.
contracttype_idpuste1
contractmode_idpuste1
deadlinepuste2017-03-23
publishtopuste2017-04-30
txtpuste

Pakiet nr 1: Remont budynku Afryka

  1. wymiana okien drewnianych na okna z PCV                                                                                      16 szt. wym.1500x600mm  oraz 2szt.okna wym.900x600mm

 

  1. Od strony wejścia głównego szt. 6.( w tym 3 okna uchylne otwierane do środka oraz 3 nieotwierane);
  2.  Od strony podwórka 10 szt. (w tym 5 okien otwieranych do zewnątrz  oraz 5 okien nieotwieranych;
  3.  2 szt. okna małe 900x600mm  - okna nie otwierane ( od strony podwórka)
     Zakres robót:                                                                                                                               demontaż starych drewnianych okien , zakup i montaż nowych okien.                                                                                                                               czyszczenie i malowanie krat okiennych prostych – 17,14m2.                                                                                                                                                   

 

  1. uzupełnienie ubytków w elewacjach  zewnętrznych   przy ziemi- zaprawa cementowa                                               ( nierówne osiadanie gruntu) -12m2.
  2. Uzupełnienie ubytków podprogowych we wszystkich drzwiach zewnętrznych betonem klasy C16/20 – 1,56m3.
  3. Naprawa sufitu z płyt gipsowych:                                                                                                         a)  zerwanie starej tapety strukturalnej- 289,00 m2

b)  usunięcie około 30% starych zbutwiałych płyt i ułożenie nowych płyt gipsowych”12,5” -  86,70 m2.
c) dwukrotne malowanie w kolorze białym całości sufitu – 289,00m2.
 

  1. czyszczenie i malowanie ścian  wewnętrznych.                                                                              a)  czyszczenie  z dokładnym skrobaniem wszystkich warstw starej farby 100% pow.
          ścian -263,45 m2;

b)  drobne naprawy ścian ( ubity tynk) 5% - 13,71 m2;
c )  przetarcie istniejących tynków 40%  - 105,38 m2;
d)  czyszczenie z dokładnym skrobaniem pozostałej powierzchni ścian- 158,07 m2
e)  zagruntowanie przetartych tynków - 105,07 m2;
f)   dwukrotne malowanie w kolorze piaskowym farbą akrylową z atestem  -263, 45 m2;                                                                                                                                                  

 

  1. remont przegród :  polegający na:
    1. Wymiana rolek przesuwnych na rolki jezdne łożyskowe  -26 szt.
    2. Wyprofilowanie prowadnic kątownikowych.
    3. Czyszczenie drobne naprawy oraz dwukrotne malowanie elementów metalowych  przesuwnych - 135,36m2;
    4. Czyszczenie oraz dwukrotne malowanie farbą bezbarwną atestowaną elementów drewnianych w przegrodach przesuwnych -180 m2;
    5. Drobne naprawy polegające na uruchomieniu zawiasów, czyszczenie oraz dwukrotne malowanie paśników wykonanych z prętów prostych szt.12 – 20,32m2;
    6. Wymiana „cięgieł” drzwi przesuwnych pomiędzy boksami z zastosowaniem prętów              o odpowiedniej grubości . (malowanie).
       
  2. Zmiana systemu otwierania drzwi w dwóch boksach polegająca na zamianę  drzwi przesuwnych na drzwi zawiasowe ( do przeróbki należy wykorzystać istniejące drzwi).

 

  1. Wymiana linek pozwalających na bezkontaktowe  otwieranie i zamykanie drzwi prowadzących na wybieg. Wymiana  płaskowników stanowiących dźwignie w/w systemu – 80mb.

 

  1. Wymiana starych poidełek. Wykonanie nowych instalacji wodnej oraz podłączenie wewnątrz budynku 12 poideł  miskowych „LAC-5” ( 11 poideł wewnątrz budynku + 1 poidło na wybiegu)

 

  1.  Demontaż starych poidełek.
  2.  Wykonanie instalacji wodnej na tynku poziome przyłącze rurki ¾”   -  94,74 mb.
  3.   Zakup oraz montaż  poideł miskowych „LAC -5” z pływakiem osłoniętym i otworem  spustowym w dnie miski   - 12 szt.   
  4.   Montaż zaworów  odcinających dopływ wody do poideł. szt. 12.
  5.   Wykonać odprowadzenie wody z poideł do kanałów korytkowych. szt. 12.   
  6.   Doprowadzenie wody na zewnątrz ( na podwórko ) w celu montażu                        poidełka  – 10 mb. 
  7.   Wykonanie dwóch ujęć wodnych do podpięcia węży na korytarzu - 4mb.                                            
     
  8. Remont drzwi zewnętrznych: 
    wejściowych 2 szt. - 1,50x2,0 m, oraz 10 szt. drzwi na wybieg 1,0x 2,0 m.                            Remont polegający na : zdjęciu drzwi, wymianie skorodowanych blach u dole drzwi   ponownym ich montażem,  czyszczeniem, dwukrotnym malowaniu razem z framugami drzwi oraz naprawa zawiasów we wszystkich drzwiach ( wejściowych i od boksów)
    Wymiana blachy   = 5,2 m2
    Czyszczenie i dwukrotne malowanie drzwi razem z framugami -  58m2.
     
  9. Kaloryfery  - 18 szt.                                                                                                                          a) kaloryfery należy  zdjąć przepłukać, odszlamić i ponownie zamontować.

b) wymienić  6 szt. zaworów.

c) Czyszczenie oraz dwukrotnie pomalowanie farbą olejną – 26,64m2.
 

  1. Na całej powierzchni  ścian 60 cm. od dołu należy wykonać fartuch z marmurexsu.
    Na korytarzu  dwa fartuchy  z marmurexsu w okolicach ujęć wodnych.( 120x120 cm)
    Razem -  49,47 m2.

 

  1. Naprawa posadzki z cegły klinkierowej                                                                                                                                                                    a) uzupełnienie brakujących cegieł – 4,61m2;                                                                                         c) wyfugowanie cementem pustych szczelin między cegłami- 27,67m2.

 

  1. Wywóz oraz utylizacja gruzu.

 

  1. Wymiana instalacji elektrycznej   z zachowaniem dotychczasowych lamp.
    Zakres robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót.

 

  1. Przed przygotowaniem oferty cenowej  Zamawiający sugeruje  przeprowadzić bezpośrednią wizję  lokalną remontowanego obiektu.

 

3.2. Pakiet nr 2: budynek jeleniowatych – daniele:

  1. Wymiana okien z drewnianych na PCV jednodzielne rozwieralno - uchylne o wysokości 0,8 m i szerokości 1,15 m - 4 sztuki i wysokości 0,55 m i szerokości 1,18 cm 6 sztuk dwuszybowe, otwierane z zewnątrz, kolor futryn brąz. W dwóch oknach ( 0,8 x 1, 15) zamki w klamce.
  2. Wymiana drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicami na stalowe ocieplane, wejściowe  na wybiegi pełne 6 szt o wymiarach 1,15 szerokość i wysokość 2,5 m, ryglem od zewnątrz i od wewnątrz, zasuwą  na kłódkę, kolor drzwi brązowy.
  3. Istniejące drzwi zewnętrzne stalowe do oczyszczenia i pomalowania. Wymiana zamków, skobli i zasuw 3 sztuki ( wejściowe, na poddasze i na mały wybieg).
  4. Oczyszczenie i konserwacja schodów stalowych zewnętrznych na poddasze.
  5. Demontaż posadzek z podkładów kolejowych i ich utylizacja w 4 boksach 3,60 x 4,0  x 2 + 4,10 x 4,0 x 2 = 61,6 m2.
  6. Rozebranie betonowych koryt 6 sztuk.
  7. Oczyszczenie istniejących posadzek z klinkieru, uzupełnienie spoin.
  8. Na ścianach  wewnętrzne tynki akrylowe mozaikowe kolor brązowo- rudy do ustalenia z inwestorem do wysokości okien 46,8 m2.
  9. Ściany powyżej tynku mozaikowego i sufity malowane farbami akrylowymi zmywalnymi 183,2 m2.
  10. Uzupełnienie tynków zewnętrznych, ściany do wysokości 2 m pokryte będą pól balami na ruszcie 98,4 m2.
  11.  Powyżej bali uzupełnione będą tynki i pomalowane farbą elewacyjną 88 m2.
  12. Montaż osłon z siatki systemowej ocynkowanej na oknach sztuk 10 i na grzejnikach  szt. 8. Oczko siatek 25 mm na 200 mm, wymiar obejmujący całe światło okna mocowane w ścianie, a nie w ościeżach. Sposób mocowania na śruby motylkowe.
  13. Zdjęcie i przepłukanie grzejników 8 sztuk, oczyszczenie i pomalowanie, ponowny montaż .
  14. Wymiana zaworów grzejnikowych zwykłych 8 sztuk.
  15. Wymiana złączek na instalacji wody doprowadzających wodę fi 40 mm oraz zaworu czerpalnego 3/4 cala na kulowy.
  16. Wymiana i rozprowadzenie instalacji wodnej z podłączeniem poideł automatycznych miskowych „LAC-5”  z pływakiem osłoniętym i otworem spustowym w dnie miski  sztuk 6                 z zaworem zamykającym każde poidło (zawór w korytarzu).
  17. Zamontowanie 3 poideł „LAC -5” na zewnątrz budynku.
  18. Demontaż przegród i drzwi boksowych, skrócenie i ponowne zamontowanie przegród                     w boksach około 2 cm nad podłogą, wymiana rolek na łożyskowane o odpowiedniej nośności  w przesuwnych przegrodach pomiędzy boksami, wymiana prowadnic zamykania boksów, wymiana zasuw skobli i zamknięć, obniżenie położenie prowadnic  przegród w boksach.
  19. Oczyszczenie i pomalowanie elementów stalowych przegród w boksach oraz paśników  na siano.
  20. Oczyszczenie i zakonserwowanie elementów drewnianych w boksach.
  21. Wyniesienie, wywóz i utylizacja gruzu.
  22. Wymiana instalacji elektrycznej z montażem nowych lamp (w boksach zwierząt 100 luxów na 1 m2 przy podłodze) lampy LED typu świetlówkowego ze światłem ciepłym, osobnym wyłącznikiem oświetlenia w korytarzu, a w boksach sterowane zegarem. Na zewnątrz przy wejściu do budynku lampa z czujnikiem ruchu.
  23. Montaż 2 gniazdek wtykowych z uziemieniem

Wymiana przewodów :

  • Obwody oświetleniowe  3 x 1,5 mm2
  • Obwody gniazdek             3 x 2,5 mm2

Wykonanie przyłącza zewnętrznego wraz z wyłącznikiem ppoż.,

Wymiana WLZ (wewnętrznej linii zasilającej).

Wymiana rozdzielni wewnętrznej – miejsce do ustalenia,

Korytarz – osobny obwód oświetleniowy,

Strych – osobny obwód oświetleniowy,

Oświetlenie zewnętrzne – osobny obwód oświetleniowy z czujnikiem  ruchu.

Wykonanie zasilania pieca c.o. 5 x 6 mm2, obwód siły, jedno gniazdko 32A, YDY 5 x 4, obwód zasilania oświetleniem nad boksami sterowany zegarem programowalnym z możliwością wyłączenia manualnego, każdy boks osobno,

Instalacja zabezpieczająca wyłącznikiem różnicowo – prądowym, osobno  na kocioł c.o. i reszta instalacji.

 

 

Pakiet 1 i 2: Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących pracę pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy, przy następujących czynnościach w zakresie realizacji zamówienia:

- roboty ogólnobudowlane,

- roboty instalacyjne,

- roboty elektryczne.

user_idpuste870727
resource_idpuste107
language_idpuste1
deadlinetimepuste
2017-03-20 14:21:04  Agnieszka Sarga
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-03-23 13:28:57  Agnieszka Sarga
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-04-12 13:06:56  Agnieszka Sarga
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-04-30 14:45:56 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2017-04-30 14:45:57 
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-05-04 09:51:29  dorotam_dzp dorotam_dzp

Pole user_id zmieniło wartość z '870727' na '876896'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
user_id870727876896
2017-05-04 09:55:42  dorotam_dzp dorotam_dzp

Pole publishto zmieniło wartość z '2017-04-30' na '2017-06-30'

Pole _archived zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2017-04-302017-06-30
_archived1puste
2017-07-03 08:56:41 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
12

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..