Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-02-07 13:37:06  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 204525

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste803391
user_idpuste876896
fobject_idpuste204525
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6401
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-02-07 13:37:06  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 204526

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste803392
user_idpuste876896
fobject_idpuste204526
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6401
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-02-07 13:37:06  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 204527

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste803393
user_idpuste876896
fobject_idpuste204527
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6401
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-02-07 13:37:06  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 204528

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste803394
user_idpuste876896
fobject_idpuste204528
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6401
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-02-07 13:37:06  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 204529

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste803395
user_idpuste876896
fobject_idpuste204529
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6401
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-02-07 13:37:06  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 204532

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste803396
user_idpuste876896
fobject_idpuste204532
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6401
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-02-07 13:37:06  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 207009

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste803397
user_idpuste876896
fobject_idpuste207009
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6401
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-02-07 13:37:06  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 207373

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste803398
user_idpuste876896
fobject_idpuste207373
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6401
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-02-07 13:37:06  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 209087

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste803399
user_idpuste876896
fobject_idpuste209087
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6401
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-02-07 13:37:06  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 209204

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste803400
user_idpuste876896
fobject_idpuste209204
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6401
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-02-07 13:37:06  dorotam_dzp dorotam_dzp

Załączono plik 213112

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste803401
user_idpuste876896
fobject_idpuste213112
resource_idpuste107
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6401
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-01-09 13:33:12  dorotam_dzp dorotam_dzp

Utworzono zamówienie publiczne 6401 o nazwie 'Dostawy w roku 2017 jaj kurzych, pieczywa, przetworów mlecznych'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6401
namepusteDostawy w roku 2017 jaj kurzych, pieczywa, przetworów mlecznych
contracttype_idpuste1
contractmode_idpuste1
deadlinepuste2017-01-17
publishfrompuste2017-01-09
publishtopuste2017-03-31
txtpuste

Pakiet nr 1:      jaja kurze klasy M (od 53g do 63g) w ilości 25004 szt.

 

1. Termin  przydatności do spożycia jaj nie może być krótszy niż 10 dni licząc od daty dostawy.

2. Opakowania i jaja nie mogą być uszkodzone.

3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Zamawiającemu wraz z dostawą przedmiotu umowy oryginału faktury, dowodu dostawy i wszystkich wymaganych przepisami prawa zaświadczeń.

4. Realizacja przedmiotu umowy będzie następować w oparciu   o zamówienia                      z Magazynu Zamawiającego składane telefonicznie, wysłane e-mailem lub zgłaszane w inny nie budzący wątpliwości sposób,  w terminie do 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania.

5. Dostawy odbywać się będą nie częściej niż 1 raz w tygodniu.

 

 

 

Pakiet nr 2: przetwory mleczne

LP

ASORTYMENT

JM

ILOŚĆ

1

Jogurt naturalny, bez dodatku cukru,180g

szt

3168 

2

Mleko w płynie 3,2%, karton 1litr UHT

szt

208 

3

Serek waniliowy homogenizowany 140 -150g

szt

208 

4

Twaróg chudy, krajanka, opak. max. 1kg

kg

646 

 

1.    Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Zamawiającemu wraz z dostawą przedmiotu umowy oryginału faktury, dowodu dostawy i wszystkich wymaganych przepisami prawa zaświadczeń.

2.    Minimalny termin przydatności do spożycia  wynosi 10 dni od daty dostawy.

3.    Realizacja przedmiotu umowy będzie następować w oparciu   o zamówienia z Magazynu Zamawiającego składane telefonicznie, wysłane e-mailem lub zgłaszane w inny nie budzący wątpliwości sposób,  w terminie do 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania.

4.    Dostawy odbywać się będą nie częściej niż 1 raz w tygodniu.

5.    Opakowania produktów nie mogą być uszkodzone w taki sposób, że mogą wpłynąć na jakość danego asortymentu czy przydatność do spożycia.

 

 

Pakiet nr 3: pieczywo

LP

ASORTYMENT

JM

ILOŚĆ

1

Chleb pszenny, żytni, razowy, mieszany

kg

1095 

2

Bułki  pszenno-żytnie, żytnie, razowe, grahamki

kg

 150

 

Chleb  i bułki, bez względu na gramaturę, powinny być jednodniowe lub dwudniowe, bez oznak zanieczyszczeń mikrobiologicznych typu pleśń widocznych na zewnątrz                  i wewnątrz pieczywa, nie mogą być dostarczone w workach foliowych nieperforowanych, niedopuszczalne są oznaki zaparzenia pieczywa, niedopuszczalne jest pieczywo spalone. Zamawiający dopuszcza chleb i bułki pszenno-żytnie, żytnie, razowe, grahamki, itp. Wykluczone są bułki słodkie i maślane.

Dostarczane pieczywo i bułki muszą być miękkie. Wykluczone jest pieczywo czerstwe twarde.

 

1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Zamawiającemu wraz z dostawą przedmiotu umowy oryginału faktury, dowodu dostawy i wszystkich wymaganych przepisami prawa zaświadczeń.

2. Realizacja przedmiotu umowy będzie następować w oparciu   o zamówienia z Magazynu Zamawiającego składane telefonicznie, wysłane e-mailem lub zgłaszane w inny nie budzący wątpliwości sposób,  w terminie do 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania.

3. Dostawy odbywać się będą nie częściej niż 3 razy w tygodniu.

 

Dotyczy wszystkich pakietów:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia                  w zakresie rzeczowym lub/i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet                  w części. Wykonawcy nie służą z tego tytułu żadne roszczenia. 

2. W przypadku zakwestionowania dostawy z uwagi na nieodpowiednią ilość lub jakość towaru, Wykonawca zobowiązany jest wymienić zakwestionowaną partię towaru na wolną od wad jakościowych lub uzupełnić braki ilościowe w terminie do 48 godzin, na własny koszt.

3. Dostawy odbywać się będą transportem wykonawcy, w godzinach pracy Magazynu zamawiającego  tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 13.00.

 

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia                    z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom    i podania firm tych podwykonawców. W przypadku nie wpisania nazw podwykonawców i części zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.

7. Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych na 1 lub więcej pakietów.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy                   w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu w obrębie umowy na pakiet nr 2 i 3 wynikającej ze stanu ilościowego zwierząt, stanu zdrowia lub stanu fizjologicznego zwierząt, zaleceń dietetycznych lekarza weterynarii itp. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwiększoną ilość danego asortymentu w cenie jak   w umowie.

user_idpuste876896
resource_idpuste107
language_idpuste1
deadlinetimepuste
2017-01-09 13:36:04  dorotam_dzp dorotam_dzp
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-01-17 14:30:53  dorotam_dzp dorotam_dzp
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-01-18 13:23:13  dorotam_dzp dorotam_dzp
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-01-25 10:00:27  dorotam_dzp dorotam_dzp
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-01-25 13:22:11  dorotam_dzp dorotam_dzp
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-02-07 13:37:06  dorotam_dzp dorotam_dzp
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-04-02 10:13:26 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2017-04-02 10:13:26 

Pole publishto zmieniło wartość z '2017-03-31' na '2017-04-02'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2017-03-312017-04-02

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..