Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-10-31 13:36:47  dorotam_dzp dorotam_dzp

Utworzono artykuł 107429 o nazwie 'Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym od 02.01.2018 od godz. 6.00 do 01.12.2020 do godziny 6.00.'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste107429
user_idpuste876896
resource_idpuste107
namepusteŚwiadczenie usług ochrony osób i mienia w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym od 02.01.2018 od godz. 6.00 do 01.12.2020 do godziny 6.00.
category_idpuste808
language_idpuste1
shortpusteOgłoszenie o zamówieniu W postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2015 poz.2164) art. 138o ust. 2 -4 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art. 138g ust. 1 Ustawy, na usługę społeczną pn. „Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym od 2.01.2018 r. od godz.6.00 do 1.12.2020 r. do godz.6.00”
fullpuste

Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2046 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 777 i 935).

 

I. Opis przedmiotu zamówienia:         Kod CPV: 79710000-4 – usługi ochroniarskie

 

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy.

2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który wygra konkurs podpisał umowę na warunkach określonych we wzorze.

 

II. Kryteria oceny ofert:

 

1. najniższa cena - 80 %.

 

80 pkt otrzyma wykonawca oferujący najniższą cenę. Pozostali wykonawcy otrzymają oceny
wynikające z dzielenia najniższej ceny przez cenę danego wykonawcy. Otrzymane przez
poszczególnych wykonawców ilorazy ocen mnożone będą przez procenty określone w kryteriach
ocen. Otrzymane iloczyny pomnożone przez współczynnik 80 stanowią punkty dla każdego
wykonawcy.

 

2. ilość referencji za ochronę mienia i osób na terenie o pow. min. 40 ha o zabudowie rozproszonej 10%.

10 pkt otrzyma wykonawca, który udokumentuje ochronę co najmniej dwóch obiektów                                   o rozproszonej zabudowie, o powierzchni ochranianej minimum 40 ha. Każdy z obiektów musi być
chroniony przez co najmniej jeden rok w sposób ciągły. Wartość przynajmniej jednego kontraktu: nie  mniej niż 500.000 zł brutto w skali roku. Wykonawca, który nie udokumentuje  ochrony co najmniej dwóch obiektów, jak wyżej, otrzyma 0 pkt.

 

3. ulga na PFRON w wysokości co najmniej 15% miesięcznie – 10%.

10 pkt otrzyma wykonawca, który oświadczy, że udzieli zamawiającemu miesięcznie co najmniej             15% ulgi we wpłatach na PFRON przez cały czas trwania kontraktu. Wykonawca, który zaoferuje
niższą ulgę otrzyma 0 pkt.

 

 

III. Termin, miejsce i forma składania ofert:

1. Oferty można składać wyłącznie w formie pisemnej, w Sekretariacie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego, do dnia 10 listopada 2017 r. do godz. 12:00, w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą i adresem lub pieczątką firmową wykonawcy i opisanej jak niżej:

Postępowanie na świadczenie usług ochrony osób i mienia w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym od  roku 2018 do roku 2020.

2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za oferty złożone w inne miejsca.

3. Oferty złożone po terminie zostaną bezzwłocznie zwrócone wykonawcom listem poleconym.

 

4. Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert z udziałem Wykonawców.

 

IV. Informacje dodatkowe:

1. W toku analizy ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawcy o udzielenie              w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

 

2. W przypadku uzyskania przez dwie lub więcej złożonych ofert takiej samej liczby punktów zamawiający wezwie Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą – w najkrótszym możliwym terminie od dnia przesłania  drogą mailową na adres Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym informacji              o wyborze oferty.

 

4.  Po rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający wyznaczy termin podpisania umowy.

Jeżeli uprawnieni przedstawiciele wykonawcy nie stawią się  w siedzibie zamawiającego w tym terminie, zamawiający wyznaczy kolejny termin na podpisanie umowy. Jeżeli w wyznaczonym dniu uprawnieni przedstawiciele wykonawcy ponownie nie stawią się w siedzibie zamawiającego w celu podpisania umowy, zamawiający uzna, że wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W tej sytuacji zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert – bez przeprowadzania ich ponownego badania  i oceny.

 

5.  Zamawiający nie przewiduje wzywania Wykonawców do uzupełnienia dokumentów.

 

6.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania konkursowego bez dokonywania wyboru którejkolwiek z ofert, jak również do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego trwania, bez podania przyczyn.

 

V. Dokumenty, które należy złożyć w terminie składania ofert:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że

            - posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia

2.2. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy

- wykonawca musiudokumentować ochronę co najmniej dwóch obiektów                                   o rozproszonej zabudowie, o powierzchni ochranianej minimum 40 ha. Każdy z obiektów musi być chroniony przez co najmniej jeden rok w sposób ciągły. Wartość przynajmniej jednego kontraktu: nie  mniej niż 500.000 zł brutto w skali roku.

 

3. Ofertę należy złożyć na wypełnionym formularzu ofertowym lub w innym układzie graficznym, bez zmiany treści zawartej we wzorze formularza ofertowego.

4. Wraz z ofertą należy złożyć:

    - potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię koncesji MSWiA  na wykonywanie usług ochrony. Koncesja musi być ważna przynajmniej na czas trwania kontraktu.

- Referencje - dokumenty potwierdzające, że wykonawca ochraniał co najmniej dwa obiekty                                   o rozproszonej zabudowie, o powierzchni ochranianej minimum 40 ha. Każdy z obiektów musi być chroniony przez co najmniej jeden rok w sposób ciągły. Wartość przynajmniej jednego kontraktu: nie  mniej niż 500.000 zł brutto w skali roku.

     - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z przyczyn określonych w art. 24 ust.1 pkt. ustawy PZP;

    -  Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest zakładem pracy chronionej.

     - Oświadczenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami   zdolnymi do wykonania zamówienia i skieruje te osoby do realizacji niniejszego zamówienia:

      a) kierownik ochrony z co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem w zakresie kierowania zespołem pracowników ochrony fizycznej;

      b) ochrona na terenie ZOO - kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej ze stażem pracy minimum   jeden rok (minimum jeden pracownik na każdej zmianie);

      c)  ochrona na terenie ZOO - niekwalifikowani pracownicy ochrony;

      d)  grupa interwencyjna -  kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej ze stażem pracy minimum          dwa  lata w tym zakresie, z doświadczeniem w przeprowadzaniu interwencji (co najmniej jeden
  pracownik posiadający zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony);

      e) będzie posiadał i zainstaluje w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym system kontroli i rejestracji obchodów typu    Seven Guard.

 

publishfrompuste2017-10-31 00:00:00
publishtopuste2017-11-10 00:00:00
_activepuste1
_importantpuste1
_important_tillpuste2017-12-29 00:00:00
slugpusteswiadczenie-uslug-ochrony-osob-i-mienia-w-slaskim-ogrodzie-zoologicznym-od-02-01-2018-od-godz-6-00-do-01-12-2020-do-godziny-6-00
2017-10-31 13:45:53  dorotam_dzp dorotam_dzp
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-11-09 11:08:27  Adam Południak
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-11-10 04:41:55 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2017-11-10 04:41:55 
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-11-11 19:48:29  Adam Południak

Zmieniono nazwę z 'Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym od 02.01.2018 od godz. 6.00 do 01.12.2020 do godziny 6.00.' na 'Świadczenie usług ochrony - UNIEWAŻNIONY'

Pole publishto zmieniło wartość z '2017-11-10 00:00:00' na '2017-12-31 00:00:00'

Pole _important_till zmieniło wartość z '2017-12-29 00:00:00' na '2018-01-29 00:00:00'

Pole _archived zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameŚwiadczenie usług ochrony osób i mienia w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym od 02.01.2018 od godz. 6.00 do 01.12.2020 do godziny 6.00.Świadczenie usług ochrony - UNIEWAŻNIONY
publishto2017-11-10 00:00:002017-12-31 00:00:00
_important_till2017-12-29 00:00:002018-01-29 00:00:00
_archived1puste
2017-12-31 18:23:18 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2017-12-31 18:23:18 
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2018-02-07 05:53:29 

Pole _important_till zmieniło wartość z '2018-01-29 00:00:00' na wartość pustą

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important_till2018-01-29 00:00:00puste
10  2018-02-07 05:53:29 

Pole _important zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important1puste
2017-11-11 19:48:29  Adam Południak

Załączono plik 303345

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1172713
user_idpuste512137
fobject_idpuste303345
resource_idpuste107
modelpusteArticle
foreign_idpuste107429
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-11-11 19:48:29  Adam Południak

Załączono plik 303397

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1172714
user_idpuste512137
fobject_idpuste303397
resource_idpuste107
modelpusteArticle
foreign_idpuste107429
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-11-11 19:48:29  Adam Południak

Załączono plik 303398

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1172715
user_idpuste512137
fobject_idpuste303398
resource_idpuste107
modelpusteArticle
foreign_idpuste107429
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-11-11 19:48:29  Adam Południak

Załączono plik 306094

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1172716
user_idpuste512137
fobject_idpuste306094
resource_idpuste107
modelpusteArticle
foreign_idpuste107429
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..